Apunts per l’elaboració d’un Informe de la Plataforma per la defensa de l’atenció pública en salut mental a Catalunya

Document elaborat per la PSM i lliurat com a instrument de treball als portaveus dels diferents grups parlamentaris a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya.

Presentem a continuació alguns dels elements de reflexió que estan presents en el marc de les reunions de la Plataforma d’ençà de la seva presentació, el passat dia 10 d’octubre. De cada un d’ells, disposem de documentació tècnica complementària que està aportant els diferents col·lectius professionals consultats i que tenim previst discutir i aprofundir en les properes setmanes…

Descarregar Apunts per l’elaboració d’un informe de la Plataforma per la defensa de l’atenció pública en salut mental a Catalunya