Compareixença de la Plataforma per la Defensa de l’Atenció Pública de la Salut Mental a Catalunya al Parlament

Compareixença d’una representació de la Plataforma per la Defensa de l’Atenció Pública de la Salut Mental a Catalunya, l’11 de juny de 2015 davant la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya per explicar la seva preocupació pel deteriorament de l’atenció de la salut mental a la xarxa pública i plantejar alguns propostes de millora.

La PSM va aportar documents i estudis, on es constata que la tasca preventiva i comunitària està disminuint de forma significativa, que l’augment de la demanda sumat a les retallades posen en perill la qualitat assistencial, i que el consum de psicofàrmacs continua augmentant.

Celebrem el nivell de receptivitat i coincidència manifestat per els diferents portaveus parlamentaris, en relació a la compareixença dels representats de la Plataforma.

A través d’aquest enllaç tindreu accés a les diferents intervencions de la compareixença,  tant dels representants de la PSM, Àngels Vives, Regina Bayo-Borràs i Xavier Nebot, com dels grups parlamentaris.

Us animem a visionar atentament el contingut d’aquest vídeo, i a contribuir a la tasca de millorar de les condicions actuals de l’atenció pública en salut mental enviant els vostres comentaris, propostes i reflexions que, des del terreny, puguin ajudar  a conèixer en major detall tant la problemàtica real, com les iniciatives, per petites que semblin, que contribueixen a millorar-la.

Compareixença de la PSM davant la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya. 11 juny 2015